Palma de Mallorca - Reisverslagen van Tjalling De Jong - WaarBenJij.nu Palma de Mallorca - Reisverslagen van Tjalling De Jong - WaarBenJij.nu

Palma de Mallorca

Voor mijn studie commerciële economie, waarin ik inmiddels in het vierde en laatste jaar ben beland, volg ik een minor in het buitenland. Palma de Mallorca is de uitverkoren bestemming van mijn reis en ik probeer via dit blog een beeld te schetsen van mijn ervaringen hier.

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2015

Vertrek

14 December 2014

Palma de Mallorca

18 November 2014

Palma de Mallorca

28 Oktober 2014

Palma de Mallorca

17 September 2014

Palma de Mallorca
Tjalling

In deze blog schrijf ik over mijn ervaringen in Palma de Mallorca tijdens mijn studie aan de Universidad de Illes Balears.

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3300

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 03 Maart 2015

Palma de Mallorca

Landen bezocht: